Betalingspolitik for Portofino Copenhagen

Hos Portofino Copenhagen bestræber vi os på at gøre din shoppingoplevelse glat, sikker og fleksibel. Denne betalingspolitik beskriver de betalingsmetoder, vi accepterer, hvordan transaktioner behandles, og andre vigtige oplysninger vedrørende dine økonomiske transaktioner hos os.

1. Accepterede Betalingsmetoder

Vi accepterer i øjeblikket følgende sikre og praktiske betalingsmetoder:

Visa

Vi accepterer alle Visa kredit- og betalingskort. Betalinger behandles sikkert, og du modtager en bekræftelse, når transaktionen er gennemført.

MasterCard

Både kredit- og betalingskort fra MasterCard accepteres. Transaktionerne er krypterede og behandles gennem betroede betalingsgateways.

American Express (Amex)

American Express er tilgængelig for kunder, der foretrækker at bruge deres Amex-kort. Alle transaktioner er sikrede og krypterede.

MobilePay (Danmark)

Kunder i Danmark kan betale med MobilePay. Vælg MobilePay ved betaling og følg instruktionerne i din MobilePay-app for en hurtig og sikker betaling.

Maestro

Maestro betalingskort understøttes og behandles sikkert. Indtast dine kortoplysninger ved betaling og gennemfør din ordre nemt.

Apple Pay & Google Pay

Kunder med kompatible enheder kan bruge Apple Pay eller Google Pay til sikre betalinger med ét klik. Det giver hurtighed og bekvemmelighed, især ved mobilkøb.

Klarna (kommer snart)

Vi planlægger at integrere Klarna, så du kan vælge fleksible betalingsløsninger såsom "Køb nu, betal senere". Flere oplysninger kommer snart.

2. Valuta

Alle betalinger behandles i danske kroner (DKK). Hvis du betaler med et internationalt kreditkort, kan din bank opkræve vekselgebyrer. Disse gebyrer er kundens ansvar.

3. Betalingssikkerhed

Din sikkerhed er vores prioritet. Alle betalinger krypteres med SSL (Secure Socket Layer) teknologi. Vores betalingsudbydere er PCI-DSS-kompatible og overholder branchens højeste sikkerhedsstandarder.

Vi gemmer ikke dine kreditkort- eller betalingsoplysninger på vores servere.

4. Ordrebekræftelse

Når din betaling er gennemført, modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse og detaljer. Hvis du ikke modtager denne bekræftelse inden for 24 timer, bedes du kontakte os på info@portofino-copenhagen.dk.

5. Fejlede eller Afviste Betalinger

Hvis en betaling fejler eller bliver afvist, bedes du tjekke med din bank eller vælge en anden betalingsmetode. Du kan også kontakte vores kundeservice for hjælp.

Vi behandler og sender ikke ordrer, før betalingen er modtaget.

6. Betalingskonflikter og Tilbageførsler

Hvis du mener, at der er sket en fejl eller en uautoriseret transaktion, bedes du kontakte os med det samme på info@portofino-copenhagen.dk. Vi vil undersøge sagen og forsøge at løse problemet hurtigt.

Hvis du igangsætter en tilbageførsel uden først at kontakte os, kan det medføre permanent lukning af din konto.

7. Skatter og Afgifter

Alle priser på vores hjemmeside er inklusive moms for danske kunder. Hvis du befinder dig uden for Danmark, kan der ved levering blive opkrævet yderligere told eller afgifter, som du selv er ansvarlig for.

8. Ændringer i Betalingspolitikken

Vi forbeholder os retten til at opdatere eller ændre denne betalingspolitik uden varsel. Alle ændringer træder i kraft straks efter offentliggørelse på vores hjemmeside.

Virksomhedsoplysninger

Haska
KVK: 78089204
BTW ID: NL003285040B22
Wethouder Ramstraat 158
1107CS, Amsterdam
North-Holland, Holland
Email: info@portofino-copenhagen.dk
Telefon: +31 613525731